Sunday 27 January 2013

Uhibbuki Fillah.. :)


Assalamualaikum.

Pada 19 Januari yang lepas, aku telah menyambut birthday aku yang ke 21. Okay adik-adik, akak mimi kau ni dah berumur 21. Bunyi macam dah tua, tetapi percayalah, age is just a number. Ngeeee..



Dan sebagai seorang yang matang, aku jarang celebrate birthday. Aku macam kesah tak kesah je ( padahal dapat wall kat facebook tulih HB pon dah excited gila.. huhu ) Tetapi I don't know why, tahun ini aku rasa macam excited gila. Tak sabar nak tunggu birthday aku. Maybe sebab dah masuk umur layak mengundi kot, tu yang hepi cam hape je. Haha.

Apepun aku sangat bersyukur kerana dikurniakan dan dipertemukan dengan orang sekeliling yang baik-baik. In fact, aku pon nak berterima kasih dekat korang yang sudi wish di wall fb aku.Heee. Walaupun kita jauh namun uolls tetap dekat dihatiku.. 


Terima kasih yang tak terhingga jugak untuk teddy bear pink yang super duper cute, teddy bear arnab yang siap ada radio bagai, tudung pink, towel pink, chocolates, kad n sebagainya. Sumpah,teharuuuu sangat2. Sayang korang sume kuwat2! ^_^



And tell you what, sepanjang aku hidup 21 tahun, ni adalah birthday yang aku rasa paling best & bermakna. Sebabnya, bestfren merangkap buah hati aku sanggup luangkan masa datang jenguk aku kat USIM tu even dah lewat 5 hari. Tapi tak kesahla. 2 hari 1 malam bersama dia sudah cukup buatkan aku rasa sangat bahagia. Destinasi yang bertuah yang telah dipilih oleh kami dua, konpom2 la Nilai 3.. Orang perempuan ooi.. =P Paham2 la ye. Huhu. Lets cekidaud yo!




Korang biasa tak dengar orang kata, lelaki ada 1 nafsu & 9 akal manakala perempuan pula is the other way around. Okay kalau dibaca sekali imbas memang akan rasa macam kesian gila dengan orang perempuan. Yela, perempuan itu kelihatan macam pandai, bijak, cerdik but actually dia ada 1 akal jer. Tengok perempuan tu suci dan lemah lembut..but eventually dia ada 9 nafsu. Huhu.

Tapi,jap. Bila cakap pasal nafsu, it can be broad. It can be anything that require lust. Nafsu makan, nafsu tidur,  nafsu bergosip dan banyak lagi. Tapi yang pastinya, perempuan sangat lemah kalau dengan nafsu bershopping ni. Kan kan kan?? * ke aku sorang je? -_-‘ *  


Haaa,tengok. Sapa cakap aku diet?? (-_-)


Ok, Jakel ni bukan kat Nilai ye. 


Ya Allah, kuatkanlah iman aku.. (T_T)



Yeyyy! Beg kami sama.. (^_^)



Best dapat kawan yang kaki shopping jugak. Huuuu.. =P

Dan setelah seharian tawaf kat Nilai 3 tu, akhirnya aku mengalah jugak. Penat weh.. Yela,semua kedai kitorang masuk termasukla kedai barang2 kahwin, MOTIF?? Haha.


Badan dah penat, kaki dah lenguh, tekak dah kering. So,here we come,Marrybrown~



Ok, dah petang. Masa untuk pulang untuk ke pangkuan USIM. Huhu. 

Khas buat Nur 'Aqilah Norudin.. Thanks awak sebab sudi teman + layan karenah kite. Walaupun 2 hari je, tapi sumpah sangat bermakna. All da best kat UIA sana tuh. Ingat ek janji kite, tahun 4 taw.Heeee. Sayangggggggg awak! (^_^)


                Nampak sama, tapi bukan dia. Ini semua .. 

▒█▀▀█ ▒█▀▀▀█ ▒█░░▒█ ▒█▀▀▀█
▒█▄▄█ ▒█░░▒█ ▒█▄▄▄█ ▒█░░▒█
               ▒█░░░ ▒█▄▄▄█ ░░▒█░░ ▒█▄▄▄█ !!!!!!!!!!!

18 comments:

Ca Ezah said...

hepi belated birthday... :) bestnyer dpt teddy bear...!

miss anis said...

banyaknya teddy bear tu :)

mimiemayembong said...

Ca Ezah : thanxx dear.. :) Nape,nak teddy bear gak ek? meh sini,nnti mimi bg 1..huhu

mimiemayembong said...

Hafizah : banyak n cumel2.. ^_^

Unknown said...

happy belated birthday! May ALLAH bless u dear ^^

faY said...

bestnya dpat hadiah besarrr

ANGGURHIJAU said...

hepi besday :)
btw una dah follow awk.. jom follow una sekali.. ;)

Unknown said...

wow!! shopping ye,

Unknown said...

selamat hari tua..ekeke.. kita belum genap 21 agi.. :P btw semoga panjang umur n bahagia sentiasa..amin2..n beg tu cantik la..!!! ahaha.serius..beli kat mana?

Mysara Ab Rahman said...

wow bestnyer..pas tu dpt bear pink lagi, serius comel..
nway, follow cni...do visit http://mysaraabrahman.blogspot.com :)

Eyqa Hasnan said...

Happy birthday ^^ Eyqa follow sini . Jom join segmen kedua eyqa :) Hopefully dapat sambutan http://eyqahasnan.blogspot.com/2013/01/segmen-bloglist-februari-by-eyqa-hasnan_7857.html

mimiemayembong said...

Aeda zainal : thanxx syg..May Allah bless u too.. :)

faY : BEST2..xpe..nnti mimi bg kat faY plak ye.. :D

Husna : okay una..will follow u back..thanks.. :)

mimiemayembong said...

Eza : haha..wajib la shopping yang..owg pompuan.. =P

Nana Liena : yeke? waaa..teharunyee dgr..haha..kat Nilai 3 dear..nnt gi la cari yek.. :D

Mysara : thanks dear.. ^_^ will follow u back~

Eyqa Hasnan : thanks eyqa..orait! :)

Serikandi Saadah said...

selamat hari tua.muka copy paste ke?hehe

mimiemayembong said...

serikandiIslam : mekaseh.. ^_^ muka copy paste?? haha..no comment.. =P

confdeb said...

perh..byk nya tedy..nak satu..hehe

Unknown said...

wah..byk teddy bear tu...so cute
follow sini..jemput ke blog

fatin aziz said...

happy besday. semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki :)

 
Designed by ♥ www.myravea.com ♥